Menu


Bij het Financieel Plein krijgen we geregeld vragen over de mogelijkheden van HetFP, diverse betalingen of de salarisadministratie. Om u zo goed mogelijk te helpen met uw vragen hebben we een aantal vragen geselecteerd en daar zo duidelijk mogelijk antwoord op gegeven. Staat uw vraag over de boekhouding, administratie of andere financiële zaken er niet tussen de onderstaande, kunt u ons natuurlijk bereiken via info@hetfp.nl en 085 303 28 72.

Waar betaal ik voor?
U betaalt alleen voor de diensten waar u gebruik van maakt. Er zijn dus geen hoge en geen onnodige kosten op de factuur te vinden, simpelweg omdat u nooit zal betalen voor diensten waarvan u geen gebruik maakt. Kiest u dus voor de boekhouding van hetFP zult u nooit voor een andere onverwachte dienst betalen.

Waar werkt het Financieel Plein mee?
Wij werken met het administratief pakket Twinfield in samenwerking met Basecone. Daarnaast bieden wij onze fiscale diensten aan via Elsevier Nextens.

Is de prijs echt zo laag?
Ja! En wij beloven dan ook dat de afgesproken prijzen zo laag blijven. Door duidelijke en voor u goede afspraken te maken over wat u wilt en nodig heeft, kunnen wij het maximale leveren en dat voor de minimale prijs. Daarnaast blijven we transparant in onze werkwijze in combinatie met uw wensen en eisen zodat er een optimale samenwerking zal ontstaan.

Kan ik het Financieel Plein altijd bereiken?
De samenwerking met het Financieel Plein houdt niet op wanneer op vrijdagmiddag de klok vijf maal slaat. Heeft u een dringende kwestie in het weekend of een prangende vraag op een laat tijdstip; u kunt ons altijd bereiken!

Uw boekhouding stopt niet op vrijdagmiddag 17:00 uur, wij dus ook niet

Kan ik bij het Financieel Plein mijn salarisadministratie onderbrengen?
Ja, bij het Financieel Plein is ook uw salarisadministratie in veilige handen! Wij werken samen met een professioneel en gerenommeerd salarisadministrateur. Deze salarisadministrateur werkt, net als wij, volledig online. Door een koppeling tussen de software van onze partners en onze software kan de salarisinformatie automatisch in uw administratie verwerkt worden.

Kan ik tussentijds overstappen van accountant?
Er kan een vervelende situatie ontstaan waardoor u tussentijds wilt overstappen met uw administratie. Ook het tussentijds onderbrengen van uw boekhouding proberen wij zo vlekkeloos mogelijk te begeleiden. Ook dit gebeurt vanzelfsprekend tegen onze lage tarieven. Heeft uw overstap haast, raden wij aan om direct de telefoon te pakken. Wij helpen u graag!

Eigenaar van een BV, VOF of eenmanszaak?
Als eigenaar van een BV, VOF of eenmanszaak wilt u bezig zijn met dat waar u goed in bent: ondernemen en niet met uw administratie. Wij begeleiden u graag in de wereld van de administratie en willen u volledig ontzorgen. Als startende ondernemer of juist als stoppende ondernemer is het belangrijk dat u alles wat er moet gebeuren goed begrijpt. We begeleiden u op een zo goed mogelijke wijze, zodat alles duidelijk is.

Staat uw vraag er niet tussen of heeft u nog meer vragen? U kunt ons natuurlijk altijd mailen via info@hetfp.nl, wij doen er alles aan om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Heeft uw vraag meer haast, kunt u ons natuurlijk telefonisch bereiken via: 085 303 28 72.